Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zbiornik.com Polecam!

amatorskie zdjecia filmy sex

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

Offline #1 panass30

panass30

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • -11
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:dublin

Napisano 12 sierpień 2012 - 10:12

Polecam www.zbiornik.com
Dla milosnikow amatorskiej erotyki strzal w 10.,
Po zalogowaniu mamy dostep do duzego zbioru zdjec, filmow, opowiadan , mozna rowniez zawrzec nowa znajomosc... Wiec kobietki, parki logujcie sie i dodawajcie swoje foty i nagrania no i...dajcie sobie okazje na chwile zapomnienia;)


Offline #2 KawaZchili

KawaZchili

    Nowicjusz

  • Banned
  • 369
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 sierpień 2012 - 10:17

zbok

Offline #3 panass30

panass30

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • -11
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:dublin

Napisano 12 sierpień 2012 - 10:26

zbok


Zbok.com czy ie? ;)


Offline #4 KawaZchili

KawaZchili

    Nowicjusz

  • Banned
  • 369
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 sierpień 2012 - 10:30

Zbok.com czy ie? ;)

zbok.ty

Offline #5 panass30

panass30

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • -11
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:dublin

Napisano 12 sierpień 2012 - 10:58

zbok.ty

No faktycznie jestes z chili...
A tak na marginesie to rozni ludzie maja rozne zainteresowania i po to jest wlasnie forum zeby moc sobie o tym napissac. Wiec jesli ciebie taki temat nie interesuje to po prostu nie pisz i uszanuj wolnosc slowa...bo moze sa inni ktorych ten temat bardziej zainteresuje nizeli twoj filmik o podrywaniu policjantki w Poznaniu
Jakies glupie podteksty zbok sa nie na miejscu.
Pozdrawiam

Offline #6 voodoochild

voodoochild

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 17
  • PipPip
  • 346 postów
  • Gadu-Gadu: 10839858
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:West Coast
  • Zainteresowania:Kitesurfing,Travel,Fun

Napisano 12 sierpień 2012 - 11:02

Polecam www.zbiornik.com
Dla milosnikow amatorskiej erotyki strzal w 10.,
Po zalogowaniu mamy dostep do duzego zbioru zdjec, filmow, opowiadan , mozna rowniez zawrzec nowa znajomosc... Wiec kobietki, parki logujcie sie i dodawajcie swoje foty i nagrania no i...dajcie sobie okazje na chwile zapomnienia;)



ta strona istnieje juz pare dobrych lat - ci co szukaja wiedza co i gdzie szukac(-;

Użytkownik voodoochild edytował ten post 12 sierpień 2012 - 11:03

zk863_sygnatura1000.jpg
http://www.360kitesurfing.com Kursy KiteSurfingu / Sprzedaż Sprzętu http://www.facebook.com/360KiteSurfing

 


Offline #7 KawaZchili

KawaZchili

    Nowicjusz

  • Banned
  • 369
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 sierpień 2012 - 11:05

i uszanuj wolnosc slowa...bo moze sa inni ktorych ten temat bardziej zainteresuje

najpierw sprawdz co znaczy wolnosc slowa zboku.Wolnoscia slowa jest rowniez moja odpowiedz.
po kolejne jak ktos juz napisal.Strona ma juz brode.Moze zareklamujesz jeszcze onet i wp
:D

Użytkownik KawaZchili edytował ten post 12 sierpień 2012 - 11:06


Offline #8 pitny

pitny

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 9
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:dublin

Napisano 12 sierpień 2012 - 12:18

najpierw sprawdz co znaczy wolnosc slowa zboku.Wolnoscia slowa jest rowniez moja odpowiedz.
po kolejne jak ktos juz napisal.Strona ma juz brode.Moze zareklamujesz jeszcze onet i wp
:D


i takim sposobem przybylo kolejnych wpisow i mamy juz ich Prosze Panstwa 668!!!! wow !!!!!!
moim zdaniem koles ma racje ze reklamuje strone ktora moze nawet miec 100 lat. nie kazdy musial o niej wiedziec, dziewco w majtkach w awatarze...

Offline #9 1230siemaelo

1230siemaelo

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 8
  • Pip
  • 60 postów
  • Gadu-Gadu: 2217168
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin

Napisano 12 sierpień 2012 - 12:29

najpierw sprawdz co znaczy wolnosc slowa zboku.Wolnoscia slowa jest rowniez moja odpowiedz.
po kolejne jak ktos juz napisal.Strona ma juz brode.Moze zareklamujesz jeszcze onet i wp
:D


Idz lepiej komentuj w temacie zbliżonym do Twojego poziomu "jak poderwać irola"

Offline #10 KawaZchili

KawaZchili

    Nowicjusz

  • Banned
  • 369
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 sierpień 2012 - 12:46

i takim sposobem przybylo kolejnych wpisow i mamy juz ich Prosze Panstwa 668!!!! wow !!!!!!
moim zdaniem koles ma racje ze reklamuje strone ktora moze nawet miec 100 lat. nie kazdy musial o niej wiedziec, dziewco w majtkach w awatarze...

to propagowanie pornografii.Nie tylko dorosli wchodza na te strony.Chyba ze jestes kolejnym zbokiem.trolu

i takim sposobem przybylo kolejnych wpisow i mamy juz ich Prosze Panstwa 668!!!! wow !!!!!!

nie martw sie kiedys tez bedziesz mial tyle. :D

Użytkownik KawaZchili edytował ten post 12 sierpień 2012 - 12:50


Offline #11 goldheart

goldheart

    PESYMISTA

  • Banned
  • 553
  • 1740 postów

Napisano 12 sierpień 2012 - 12:58

dziewco w majtkach w awatarze...

zazdrosc przez ciebie przemawia

to propagowanie pornografii.Nie tylko dorosli wchodza na te strony.

calkowita racja ale admin jest zbyt zajety by podjac kroki majace na celu usuniecie tematu

Offline #12 KawaZchili

KawaZchili

    Nowicjusz

  • Banned
  • 369
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 sierpień 2012 - 14:44

zazdrosc przez ciebie przemawia

calkowita racja ale admin jest zbyt zajety by podjac kroki majace na celu usuniecie tematu

Zgadza sie.Znowu pyskacze z 10 kontami laza i smieca badziewiem.Nawet nie maja odwagi pisac z tego jedynego tylko loguja sie jak dzieciaki.

Offline #13 goldheart

goldheart

    PESYMISTA

  • Banned
  • 553
  • 1740 postów

Napisano 12 sierpień 2012 - 14:51

Zgadza sie.Znowu pyskacze z 10 kontami laza i smieca badziewiem.Nawet nie maja odwagi pisac z tego jedynego tylko loguja sie jak dzieciaki.

potem lapia syfa i pytaja na forum jak sie go pozbyc :lol:

Offline #14 rzerzucha

rzerzucha

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • -20
  • Pip
  • 107 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Lagos w nigerii
  • Zainteresowania:LubiĘ ludzi kulturalnych i ciepŁych,jestem rodzinna.nie znoszĘ swojego partnera ktÓry teraz popisuje sie tu na forum a mnie zostawil z Maleństwem

Napisano 12 sierpień 2012 - 16:25

Bradzo dobra strona.Lubię sobie poklikać myszke przy dobrym porno.
nieodpowiedzialne dziecioroby zostana ukarane

Offline #15 goldheart

goldheart

    PESYMISTA

  • Banned
  • 553
  • 1740 postów

Napisano 12 sierpień 2012 - 16:34

Bradzo dobra strona.Lubię sobie poklikać myszke przy dobrym porno.

trzeba bylo sie chlopem zajac a nie klikac moze by cie nie zostawil :lol:

Offline #16 rzerzucha

rzerzucha

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • -20
  • Pip
  • 107 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Lagos w nigerii
  • Zainteresowania:LubiĘ ludzi kulturalnych i ciepŁych,jestem rodzinna.nie znoszĘ swojego partnera ktÓry teraz popisuje sie tu na forum a mnie zostawil z Maleństwem

Napisano 12 sierpień 2012 - 16:41

trzeba bylo sie chlopem zajac a nie klikac moze by cie nie zostawil :lol:

Chłopy to najbardziej nikczemne łajdaki.Najpierw się łaszą i wiją jak te węże żeby tylko sobie włożyć a potem jak przychodzą obowiązki to do mamusi.
nieodpowiedzialne dziecioroby zostana ukarane

Offline #17 goldheart

goldheart

    PESYMISTA

  • Banned
  • 553
  • 1740 postów

Napisano 12 sierpień 2012 - 16:51

Chłopy to najbardziej nikczemne łajdaki.Najpierw się łaszą i wiją jak te węże żeby tylko sobie włożyć a potem jak przychodzą obowiązki to do mamusi.

a ty sie nie lasilas do niego???? stare przyslowie mowi" suka nieda pies nie wezmie" wiec teraz "cierp cialo jak zes chcialo"

Offline #18 paciuk3

paciuk3

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 2
  • Pip
  • 29 postów

Napisano 13 sierpień 2012 - 08:50

jest jeszcze fajna strona www.showup.tv

Offline #19 bobofrut

bobofrut

    Kasiarz bo kasiuje, a co, a wszystko

  • Użytkownik forum
  • 1244
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Wydział Odzyskiwania Zdrowego Rozsądku

Napisano 13 sierpień 2012 - 10:22

jak chcecie poklikać to wejdźcie na http://www.pajacyk.pl albo jeszcze lepiej ustawcie sobie ją na stronę główną

Jak umrę to zrobię Wam wszystkim takie "Paranormal Activity", że się p.o.s.r.a.c.i.e!
bobofrut (1754-2378)

Wpierw będą cię ignorować, później będą się śmiać, jeszcze później będą atakować, na końcu dopiero wygrasz.
Mahatma Gandhi (1869-1948)

 

Bóg celowo tak kształtuje życie każdej osoby, aby dla tych co poznają owo życie zawsze dostarczało ono jakiejś istotnej lekcji moralnej.
Jan Pająk

 

 

 

Zapraszam:

Radio boskiego bobofrut'a (Goło i Rockowo)

 

 

P.S.

Osoba w moim awatarze nie jest naga, ma założone obcisłe wdzianko lateksowe w kolorze cielistym.


Offline #20 Plomien

Plomien

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 136
  • PipPipPipPip
  • 1083 postów

Napisano 13 sierpień 2012 - 10:35

jak chcecie poklikać to wejdźcie na http://www.pajacyk.pl albo jeszcze lepiej ustawcie sobie ją na stronę główną

Wiecie nie jestem purytanem ani zadnym swietoszkiem ale miejcie na uwadze ze ta strone ogladaja maloletni takze a wy im podajecie jak na tacy gdzie to mozna znalesc....
Wykladziny i podlogi drewniane
www.pownallcarpets.com
www.ryaluxcarpets.com
www.westexcarpets.co.uk
www.cormarcarpets.com




PLka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.