Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Aborcja W Ie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
38 odpowiedzi w tym temacie

Offline #21 1921

1921

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 6
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 20 sierpień 2010 - 04:14

Ja bylam w UK 3 dni, wlasnie w tym celu. I niestety nie udalo mi sie nic zalatwic. Odwiedzialm jakies 20 klinik. Okazlo sie to dosc trudne, ale moze nie trafilam na odpowiednia klinike albo odpowiedniego czlowieka. Najpierw prosili mnie o dokument potwierdzajacy moj adres w uk, wiec jak powiedzialam ze to doniose to poprosili o namiary na mojego GB bo najpierw musza sie z nim skontaktowac. I tak w kazdej kolejnej klinice. Do tego jeszcze jakies terminy, bo to tak nie od reki robia. Ehh, mi sie nie udalo.



TRZEBA BYLO SIE NIE RUCHAC LUB PRZYNAJMNIEJ POLKNAC EW ZABEZPIECZYC ZAMIAST POZWOLIC LAC DO SRODKA :)

Offline #22 Rira

Rira

    Freak not on a leash

  • Użytkownik forum
  • 232
  • PipPipPipPipPip
  • 3599 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 20 sierpień 2010 - 04:52

TRZEBA BYLO SIE NIE RUCHAC LUB PRZYNAJMNIEJ POLKNAC EW ZABEZPIECZYC ZAMIAST POZWOLIC LAC DO SRODKA :)




Szkoda mi ciebie :)

Użytkownik Lasic edytował ten post 20 sierpień 2010 - 04:52

Honestly Garda...that wasn't a burnout...the clutch slipped on me...

Offline #23 dobryKubus

dobryKubus

    Działacz

  • Banned
  • 35
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 20 sierpień 2010 - 07:44

@1921 prostak jestes i tyle.

Offline #24 PaniMinister

PaniMinister

    tańczę

  • Użytkownik forum
  • 2474
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9610 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Dublin
  • Zainteresowania:głównie interesuję się sobą

Napisano 20 sierpień 2010 - 08:21

dziecko od chwili poczzecia czuej serce juz dawno bije

W chwili poczęcia serce już dawno bije? :)
Czyli zaczyna na parę miesięcy przed poczęciem?


Tematów o aborcji tutaj masa, tam proponuję się poudzielać z poglądami.
Dołączona grafika

Offline #25 gusus150

gusus150

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 81
  • PipPipPipPip
  • 1208 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 20 sierpień 2010 - 08:22

witam mam nastepujace pytanie na prosbe znajomych ktorzy nie maja dostepu do internetu i nie wielką wiedze na ten temat jak w tytule mloda para miala wypadek z tego co mnie poinformowano ok 3,4 tyg ciąży jakiś czas temu nie wiem dokladnie stracili prace oboje i planuja powrot do polski i szukaja pomocy w sprawie aborcji moje i mojej zony zdanie uslyszeli nastepujace ze jeżeli chodzi o to to w ie prawo jest o wiele bardziej zaostrzone a jeżeli w pl i ciężko bedzie to zalatwic ale postanowilem napisac jeszcze tutaj bo znam tych ludzi i są naprawdę w bardzo nie ciekawej sytuacji coś slyszeli o kupnie tabletek poronnych do 8go tygodnia ciązy ale nie wiedza gdzie to kupic jak zalatwic i tp jesli jest ktos kto mógłby im w jakis sposób pomóc proszą o pomoc ja moge szczerzę powiedziec ze znam ich i mają cieżką sytuacje i puki płód jest jeszcze praktycznie nie widoczny lepiej bedzie dla nich i dla tego malenstwa jeśli zrobią to o czym piszę acz kolwiek nie popieram aborcji w najmniejszym stopniu ale cóż obiecałem ze postaram sie jakos pomóc proszę tylko o normalne wypowiedzi tutaj lub na prv glupie komentarze zostawić dla siebie bo naprawde mysle ze jezeli znali byscie sytuacje tych ludzi to byscie zrozumieli









Tutaj nie chodzi o zabieg kosmetyczny ale o Zycie czlowieka bezbronnego.

Użytkownik gusus150 edytował ten post 20 sierpień 2010 - 08:25


Offline #26 Ahnija

Ahnija

    Permanentny ZNPM

  • Użytkownik forum
  • 1700
  • PipPipPipPipPip
  • 3644 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Dublin

Napisano 20 sierpień 2010 - 08:52

http://www.womenonwa...cle-418-pl.html

Gdyby Noe miał dar czytania przyszołści, bez wątpienia zatopiłby arkę. Emil Cioran


Offline #27 MissHeresy

MissHeresy

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 12
  • PipPipPipPipPip
  • 2947 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 20 sierpień 2010 - 08:59

Boze, czy na tym forum juz tylko klotnie, zasilki i ciagle te same tematy.
Jak swistaki, zawijaja to w te sreberka, nie poszuka, nie pomysli.
Na, temat z adresami: http://www.gazeta.ie...topic=58179 Od,
A znajomym moze doradz, ze lepiej zrobia jak urodza i sprzedadza.
Przynajmniej matka zdrowia nie bedzie ryzykowac i nie kopsnie w kalendarz z wyrzutow sumienia.


TRZEBA BYLO SIE NIE RUCHAC LUB PRZYNAJMNIEJ POLKNAC EW ZABEZPIECZYC ZAMIAST POZWOLIC LAC DO SRODKA :)

A to co to za knur bez honoru i dlaczego tego eunucha jeszcze nikt nie zbanowal?

W chwili poczęcia serce już dawno bije? :)
Czyli zaczyna na parę miesięcy przed poczęciem?

Nie.
Ale za to jajeczko zwabia plemniczka mrugrajac, trzepoczac rzeskami.
A on odmacha ogonkiem.
(ja pier dole nawet odmachooje nie mozna wpisac, co za paranoja)
Czyz to nie przeurocza sceneria.

Użytkownik MissHeresy edytował ten post 20 sierpień 2010 - 09:00

Zambesi

Offline #28 zda

zda

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 19
  • PipPipPipPipPip
  • 4299 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 20 sierpień 2010 - 09:03

a czy przypadkiem w regulaminie forum nie ma wzmianki o ''nielegalnych poradach'' ? :)

Offline #29 PaniMinister

PaniMinister

    tańczę

  • Użytkownik forum
  • 2474
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9610 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Dublin
  • Zainteresowania:głównie interesuję się sobą

Napisano 20 sierpień 2010 - 09:22

Ale nikt tu nielegalnych gabinetów irlandzkich nie poleca i łamania prawa.

A współpraca z UK w tej dziedzinie rozwija się w najlepsze, ostatnio tutejszy system prawny wysłał na sąsiednią wyspę zgwałconą nastolatkę na zabieg, bo w kraju go zrobić nie mogła.
Dołączona grafika

#30

  • Gość
  • 0

Napisano 20 sierpień 2010 - 09:46

niech sami sobie radza , wypadek ??? jaki wypadek hahaha mogli sie nie bzykac a teraz placza . Pelno jest takich par i sobie radza. Wszystko i na temat i nie wiem po co ta cala dyskusja.

Offline #31 Betty7

Betty7

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 3
  • PipPip
  • 319 postów

Napisano 20 sierpień 2010 - 09:56

Nikogo nie potepiam, chcialabym jednak wskazac na mozliwosc adopcji ze wskazaniem: http://www.adopcjazewskazaniem.pl/
Sama znam tez ludzi tu w Irlandii, ktorzy by chetnie zaadoptowali takiego maluszka :), wiec jakby co...

Offline #32 OnaDublin

OnaDublin

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 3
  • Pip
  • 193 postów

Napisano 20 sierpień 2010 - 09:56

Do autora - Ktos zapoda taki watek na gardzie i bedziesz miec problem chlopie..
Usuwanie ciazy w Irlandii to jest kryminal!!

Nie wierze, ze ludzie usuwaja ciaze bo sa biedni. Sa wyrachowani i wygodni!!!!
A matka moze dziecko komus oddac po urodzeniu, wziasc jeszcze 'prezent' od rodziny przyjmujacej. Tyle obecnie ludzi stara sie o adopcje.
A durni 'rodzice' z wpadki szukaja jak najlatwiejszego rozwiazania dla siebie, zwykly egoizm.
I oczywiscie laska chce zadbac o swoja opinie 'pozadnej' dziewczyny.... Facet tez samiec bez mozgu.

I wstyd za tych co podpowiadaja jak zabic. Szkoda, ze tych 'doradcow' rodzice nie zabili tak samo!

Niech dziewczyna urodzi i odda komus te dziecko!
A samca-partnera niech nie slucha bo nia bedzie teraz manipulowac!

Offline #33 rubiocabron

rubiocabron

    Gazetoholik

  • Użytkownik forum
  • 316
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 11383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:dublin
  • Zainteresowania:pozdroze male i duze ;)

Napisano 20 sierpień 2010 - 10:05

A współpraca z UK w tej dziedzinie rozwija się w najlepsze, ostatnio tutejszy system prawny wysłał na sąsiednią wyspę zgwałconą nastolatkę na zabieg, bo w kraju go zrobić nie mogła.

ja tam sie kurna nie znam, ale tak sobie mysle moim nieskaplikowanym meskim umyslem
dlaczego w takiej sytuacji nikt nie pomyslal o tabletce 72h po ??
tj. przykladowo dlaczego nie pomyslala garda (choc oni tu chyba najmniej mysla),
lekarz, matka nastolatki, tudziez sama poszkodowana ?

niech sami sobie radza , wypadek ??? jaki wypadek hahaha mogli sie nie bzykac a teraz placza . Pelno jest takich par i sobie radza.

no coz, ciezko tu sie nie zgodzic. jak sie bzykaja to niech ponosza konsekwencje.
jak sie nie umia/nie chca zabezpieczyc to nie dorosli.
odpowiedzialnosci troche.
jesli naprawde nie stac ich na dziecko to niech oddadza dzieciaka do adopcji.

Offline #34 puceus

puceus

    Stały bywalec

  • Użytkownik forum
  • 8
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • Gadu-Gadu: 18666986
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:THURLES/SŁUPSK

Napisano 20 sierpień 2010 - 10:08

[quote name='OnaDublin' date='2010-08-20 10:56:56' post='491250']
Do autora - Ktos zapoda taki watek na gardzie i bedziesz miec problem chlopie..
Usuwanie ciazy w Irlandii to jest kryminal!!

ja problem hmmm robie to na prosbe znajomych nie chodzę po lekarzach nie dzwonie poprostu przyjdą dziś włączę im tą strone i powiem czytajcie mysle ze jezeli chca usunąć to i tak to zrobia czy ja im pomoge czy kto inny jak wyzej wspomnialem jezeli bede wiedzial ze ciaza jest juz w stopniu dosc zaawansowanym to sam pójdę na garde i oni dobrze o tym wiedzą bo im to powiedzialem wprost nie możesz też oceniać ich sytuacji piszesz ze robią to dla wygody w cale nie rozumiem ich bo znam ich sytuację i w cale tutaj nie chodzi o ich wygode czy tez kaprys typu po co nam teraz dziecko bo tez bym to potepil na wstepie i nie zakladal takiego nie przyjemnego tematu tutaj na forum

Użytkownik puceus edytował ten post 20 sierpień 2010 - 10:10


Offline #35 Betty7

Betty7

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 3
  • PipPip
  • 319 postów

Napisano 20 sierpień 2010 - 10:10

Do autora - Ktos zapoda taki watek na gardzie i bedziesz miec problem chlopie..
Usuwanie ciazy w Irlandii to jest kryminal!!

Nie wierze, ze ludzie usuwaja ciaze bo sa biedni. Sa wyrachowani i wygodni!!!!
A matka moze dziecko komus oddac po urodzeniu, wziasc jeszcze 'prezent' od rodziny przyjmujacej. Tyle obecnie ludzi stara sie o adopcje.
A durni 'rodzice' z wpadki szukaja jak najlatwiejszego rozwiazania dla siebie, zwykly egoizm.
I oczywiscie laska chce zadbac o swoja opinie 'pozadnej' dziewczyny.... Facet tez samiec bez mozgu.

I wstyd za tych co podpowiadaja jak zabic. Szkoda, ze tych 'doradcow' rodzice nie zabili tak samo!

Niech dziewczyna urodzi i odda komus te dziecko!
A samca-partnera niech nie slucha bo nia bedzie teraz manipulowac!


Nie masz prawa na nikogo krzyczec ani nikomu nic nakazywac.

Poza tym piszesz tak, jakbys myslala, ze swoim krzykiem zapobiegniesz aborcjom, ktore co chwile odbywaja sie na swiecie.

Nikt nie jest doskonaly, kazdy moze popelnic blad.

Za nikogo tez nie zadecydujesz, ani nikogo nie zmusisz do niczego.

Nie musimy sie zgadzac z aborcja, ale nie mamy prawa nikogo osadzac.

Mozemy najwyzej zaproponowac jakies rozwiazanie, to wszystko.

I nic Twoje krzyki nie pomoga...

Offline #36 kunki

kunki

    Drapieżna z łasicowatych - kuna domowa oswojona

  • Użytkownik forum
  • 560
  • PipPipPipPipPip
  • 4294 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Ciarrai
  • Zainteresowania:Ostatnimi czasy czubek mojego nosa.

Napisano 20 sierpień 2010 - 10:13

Puceus, w lewym dolnym rogu masz taka opcje (jako zalozyciel tematu) - opcje moderacji.
Wez kliknij i z paska wybierz zamkniecie tematu.

Przydatne linki juz sie pojawily, a teraz bedzie jazgot.

Użytkownik kunki edytował ten post 20 sierpień 2010 - 10:14

"...szał zakupów jest dla kobiet ważniejszy od szału miłosnego, (...) należy szmaciane kaprysy towarzyszek łoża spełniać bez jęku, gdyż dla dam owo posłuszeństwo zwyczajowi ciągłej zmiany skóry jest czymś więcej niż narkotykiem, więcej niż przymusem biologicznym - to kobiecy język niezbędny kobiecie do życia."

Jestem kobietą.
Mój nick pochodzi od słowa kuna i został tutaj użyty w postaci zdrobnienia, wyrażonego w trzeciej osobie liczby mnogiej.

"Moralne jest po prostu to, co nie rani innych. Życzliwość (...) podsumowuje wszystko".

Offline #37 OnaDublin

OnaDublin

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 3
  • Pip
  • 193 postów

Napisano 20 sierpień 2010 - 10:19

W sumie stalo sie..

Niech dziewczyna zadzwoni do CURA - Locall 1850 622626

I niech absolutnie nie slucha chlopaka, to jest jej cialo, jej zdrowie, jej decyzja!
On na aborcji nie ucierpi ani zdrowotnie, ani psychicznie. Zatrze tylko rece, ze problem sie rozwiazal....

A dziecko niech sobie zyje, ma juz wszystkie organy, serduszko mu bije... Jak sie urodzi nigdy sie pewnie nie dowie, ze z ledwoscia uszedl morderstwu... Mama musi byc silna i je pokochac i uchronic... Na pewno mama da rade, ale musi miec pomoc ze strony organizacji, rodziny..
I naprawde - baaardzo trudno w Irlandii o adopcje dziecka, taki dzidzius jak sie urodzi moze miec duzo szczescia i radosci w innej rodzinie.. A mama pozostanie anonimowa i komus da wiele szczescia.

Offline #38 puceus

puceus

    Stały bywalec

  • Użytkownik forum
  • 8
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • Gadu-Gadu: 18666986
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:THURLES/SŁUPSK

Napisano 20 sierpień 2010 - 10:20

Puceus, w lewym dolnym rogu masz taka opcje (jako zalozyciel tematu) - opcje moderacji.
Wez kliknij i z paska wybierz zamkniecie tematu.

Przydatne linki juz sie pojawily, a teraz bedzie jazgot.



jak zwykle kunki masz racje

wiec na koniec w imieniu znajomych chcialbym wszystkim podziekowac za pomoc i zrozumienie calej sytuacji jeszcze raz dzieki i do zobaczenia mam nadzieje ze w bardziej przyjemnych tematach jak ten

Offline #39 kunki

kunki

    Drapieżna z łasicowatych - kuna domowa oswojona

  • Użytkownik forum
  • 560
  • PipPipPipPipPip
  • 4294 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Ciarrai
  • Zainteresowania:Ostatnimi czasy czubek mojego nosa.

Napisano 20 sierpień 2010 - 10:21

I zamknij temat :P
Bo nadal mozna pisac rozne opowiesci dziwnej tresci :P
"...szał zakupów jest dla kobiet ważniejszy od szału miłosnego, (...) należy szmaciane kaprysy towarzyszek łoża spełniać bez jęku, gdyż dla dam owo posłuszeństwo zwyczajowi ciągłej zmiany skóry jest czymś więcej niż narkotykiem, więcej niż przymusem biologicznym - to kobiecy język niezbędny kobiecie do życia."

Jestem kobietą.
Mój nick pochodzi od słowa kuna i został tutaj użyty w postaci zdrobnienia, wyrażonego w trzeciej osobie liczby mnogiej.

"Moralne jest po prostu to, co nie rani innych. Życzliwość (...) podsumowuje wszystko".




PLka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.