Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kocham Demotywatory


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
229 odpowiedzi w tym temacie

Offline #1 MissHeresy

MissHeresy

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 12
  • PipPipPipPipPip
  • 2947 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 19 luty 2010 - 18:01

Jak ja je kocham. One mi zawsze poprawiaja egzystencje.
Moje ulubione.

Jak ktos ma - niech poda.
Powodow do smiechu nigdy dosc.




Zaraz sie moge zirytowac. Dlaczego nie moge wkleic zdjecia prosze panstwa.
Zambesi

Offline #2 elKoguto

elKoguto

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 453
  • PipPipPipPipPip
  • 3795 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Planeta ziemia

Napisano 19 luty 2010 - 18:03

Jak ja je kocham. One mi zawsze poprawiaja egzystencje.
Moje ulubione.
Jak ktos ma - niech poda.
Powodow do smiechu nigdy dosc.

Zaraz sie moge zirytowac. Dlaczego nie moge wkleic zdjecia prosze panstwa.


A to dlatego nie możesz wkleić zdjęcia, że powodów do śmiechu nigdy dość :lol: teraz ja się śmieję :)

Offline #3 PaniMinister

PaniMinister

    tańczę

  • Użytkownik forum
  • 2533
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9697 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Dublin
  • Zainteresowania:głównie interesuję się sobą

Napisano 19 luty 2010 - 18:04

Dam Ci tanka na zachęte, nie poddawaj się :lol:
Dołączona grafika

Offline #4 kunki

kunki

    Drapieżna z łasicowatych - kuna domowa oswojona

  • Użytkownik forum
  • 561
  • PipPipPipPipPip
  • 4294 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Ciarrai
  • Zainteresowania:Ostatnimi czasy czubek mojego nosa.

Napisano 19 luty 2010 - 18:05

:)
no ja tez nie moge, a myslalam juz, ze to sprawka gorzkiej zoladkowej :lol:
"...szał zakupów jest dla kobiet ważniejszy od szału miłosnego, (...) należy szmaciane kaprysy towarzyszek łoża spełniać bez jęku, gdyż dla dam owo posłuszeństwo zwyczajowi ciągłej zmiany skóry jest czymś więcej niż narkotykiem, więcej niż przymusem biologicznym - to kobiecy język niezbędny kobiecie do życia."

Jestem kobietą.
Mój nick pochodzi od słowa kuna i został tutaj użyty w postaci zdrobnienia, wyrażonego w trzeciej osobie liczby mnogiej.

"Moralne jest po prostu to, co nie rani innych. Życzliwość (...) podsumowuje wszystko".

Offline #5 mielizna

mielizna

    filozof z Koziej Wólki

  • Banned
  • 1726
  • 8949 postów
  • Płeć:Nie ustawione
  • Miejscowość:Béal Atha Seanaidh

Napisano 19 luty 2010 - 18:10

http://demotywatory.pl/
już jakiś czas mi też nie idzie wklejanie

Offline #6 MissHeresy

MissHeresy

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 12
  • PipPipPipPipPip
  • 2947 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 19 luty 2010 - 18:19

Generalnie, jak to mowia te, mlode modne ludzie - ''mam na to wyjiebane''-ze sie nie da.
Czy jakos tak one tam mowia.


A jak sie nie da, to nie.
tu jeden
tu dwa
tu trzy

tu Wybitny.

Użytkownik MissHeresy edytował ten post 19 luty 2010 - 18:30

Zambesi

Offline #7 elKoguto

elKoguto

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 453
  • PipPipPipPipPip
  • 3795 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Planeta ziemia

Napisano 19 luty 2010 - 19:17

To mi pasuje do tego tematu :lol: zwłaszcza że uwielbiałem film "Back to the future"

Dołączona grafika

Kliknijcie na obrazku który chcecie tutaj przynieść ppm, wybierzcie opcję "pokaż obrazek" i później link z tego obrazka wkleić trzeba w okienko nad nowym komentarzem "wstaw obrazek" Nie wiem czemu macie problem

Offline #8 DARECKI30

DARECKI30

    Stały bywalec

  • Użytkownik forum
  • 3
  • PipPipPip
  • 558 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 19 luty 2010 - 19:23

http://demotywatory....ie-podobienstwo


http://demotywatory.pl/1004054/Polak

Offline #9 PaniMinister

PaniMinister

    tańczę

  • Użytkownik forum
  • 2533
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9697 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Dublin
  • Zainteresowania:głównie interesuję się sobą

Napisano 19 luty 2010 - 19:50

Moje ukochane:


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika



I absolutny Numero Uno:

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Offline #10 kunki

kunki

    Drapieżna z łasicowatych - kuna domowa oswojona

  • Użytkownik forum
  • 561
  • PipPipPipPipPip
  • 4294 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Ciarrai
  • Zainteresowania:Ostatnimi czasy czubek mojego nosa.

Napisano 19 luty 2010 - 20:33

:lol:
elKoguto, PaniMinister - ja nie wiem jak Wy to zrobiliscie, ze udalo sie Wam umiescic te obrazki :)
"...szał zakupów jest dla kobiet ważniejszy od szału miłosnego, (...) należy szmaciane kaprysy towarzyszek łoża spełniać bez jęku, gdyż dla dam owo posłuszeństwo zwyczajowi ciągłej zmiany skóry jest czymś więcej niż narkotykiem, więcej niż przymusem biologicznym - to kobiecy język niezbędny kobiecie do życia."

Jestem kobietą.
Mój nick pochodzi od słowa kuna i został tutaj użyty w postaci zdrobnienia, wyrażonego w trzeciej osobie liczby mnogiej.

"Moralne jest po prostu to, co nie rani innych. Życzliwość (...) podsumowuje wszystko".

Offline #11 mielizna

mielizna

    filozof z Koziej Wólki

  • Banned
  • 1726
  • 8949 postów
  • Płeć:Nie ustawione
  • Miejscowość:Béal Atha Seanaidh

Napisano 19 luty 2010 - 20:41

Kliknijcie na obrazku który chcecie tutaj przynieść ppm, wybierzcie opcję "pokaż obrazek" i później link z tego obrazka wkleić trzeba w okienko nad nowym komentarzem "wstaw obrazek" Nie wiem czemu macie problem


widzisz,wiem jak się wkleja,zerknij na moje starsze posty to znajdziesz od ch...,widać coś innego tu się dzieje,może już jestem niegodzien

http://mainhg.demoty...ibnitz__500.jpg

Offline #12 elKoguto

elKoguto

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 453
  • PipPipPipPipPip
  • 3795 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Planeta ziemia

Napisano 19 luty 2010 - 21:09

:angry:
elKoguto, PaniMinister - ja nie wiem jak Wy to zrobiliscie, ze udalo sie Wam umiescic te obrazki :lol:


Zrób się na Bóstwo i przyjdź do mnie bym mógł Ci pokazać :) .....
No dobra już dobra, żartuje... Kunki, wejdź w "demotywatory" znajdź ładny obrazek, kliknij na nim prawym przyciskiem myszy, wybierz "pokaż obrazek" (w tym momencie obraz powinien pojawić się w osobnym oknie) gdy się pojawi w nowym oknie, jego link przynosisz na gazeta.ie umieszczając go nad miejscem w którym zwykle wpisujesz komentarz, >wstaw obrazek<, wystarczy w puste pole wkleić link z Twoim obrazkiem :D i zatwierdzić...

WAŻNE!! weź pod uwagę również to, że niektórzy mieli problem z umieszczeniem filmiku (mnie to spotkało) przy pomocy Internet Explorera- w moim przypadku jakkolwiek bym nie kombinował, nie wyskakiwało okienko do YouTube. Mimo podpowiedzi ludzi z forum, musiałem użyć innej przeglądarki, Firefox sprawił, że zapomniałem już o tego typu problemikach

widzisz,wiem jak się wkleja,zerknij na moje starsze posty to znajdziesz od ch...,widać coś innego tu się dzieje,może już jestem niegodzien

http://mainhg.demoty...ibnitz__500.jpg


Mielizna, u Ciebie wiem, że zmienił się system... Teraz od tygodni masz 7kę.. Pozostaje mi zapytać Was Oboje, z jakiej przeglądarki korzystacie?? IE jest do doopy

Aleee... jeśli PaniMinister napisze że udaje Jej się wkleić obrazki przy pomocy IE właśnie, to sam będę miał problem z tym, co wydaje mi się już zrozumiałe :D Co napisze Pani Minister????

Offline #13 anusiam

anusiam

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 165
  • PipPipPipPip
  • 1676 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 19 luty 2010 - 21:09

:angry: :lol: :) :D :D Święta racja....



tu Wybitny.


W zyciu bowiem istnieja rzeczy, o kt??re warto walczyc do samego konca.— Paulo Coelho

Offline #14 PaniMinister

PaniMinister

    tańczę

  • Użytkownik forum
  • 2533
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9697 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Dublin
  • Zainteresowania:głównie interesuję się sobą

Napisano 19 luty 2010 - 21:15

...zamiast pokazywać obrazek w osobnym oknie możesz też po kliknięciu prawym myszy wybrać "save link location" i kliknąć na to:





Dołączona grafika

i wkleić adres :angry:

A ja wrzucam najczęściej przez www.imageshack.us

Użytkownik PaniMinister edytował ten post 19 luty 2010 - 21:19

Dołączona grafika

Offline #15 mielizna

mielizna

    filozof z Koziej Wólki

  • Banned
  • 1726
  • 8949 postów
  • Płeć:Nie ustawione
  • Miejscowość:Béal Atha Seanaidh

Napisano 19 luty 2010 - 21:17

problem jest od pocz. grudnia i miałem jeszcze viste
wcześniej z Chrome i FF było ok
z początku kichy wskakiwały mi tylko malutkie,dziwne kwadraciki zamiast zdjęcia,potem nie wpisywały się w podgląd posta wrzutki z "wstaw obrazek" a teraz już w prawym przycisku myszki mam nie aktywne "wklej"
ta sytuacja jest tylko na gazeta.ie
no cóż,nie wiem,może już swoje nawklejałem

Offline #16 kunki

kunki

    Drapieżna z łasicowatych - kuna domowa oswojona

  • Użytkownik forum
  • 561
  • PipPipPipPipPip
  • 4294 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Ciarrai
  • Zainteresowania:Ostatnimi czasy czubek mojego nosa.

Napisano 19 luty 2010 - 22:08

Mam viste i 7 nie chodzi na zadnym :angry:
Dzis juz nie bede meczyc moich komputerow, popatrze jutro.
Dziekuje Wam bardzo elKoguto i PaniMinister
Popatrze przy sprawniejszym umysle :lol:
"...szał zakupów jest dla kobiet ważniejszy od szału miłosnego, (...) należy szmaciane kaprysy towarzyszek łoża spełniać bez jęku, gdyż dla dam owo posłuszeństwo zwyczajowi ciągłej zmiany skóry jest czymś więcej niż narkotykiem, więcej niż przymusem biologicznym - to kobiecy język niezbędny kobiecie do życia."

Jestem kobietą.
Mój nick pochodzi od słowa kuna i został tutaj użyty w postaci zdrobnienia, wyrażonego w trzeciej osobie liczby mnogiej.

"Moralne jest po prostu to, co nie rani innych. Życzliwość (...) podsumowuje wszystko".

Offline #17 elKoguto

elKoguto

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 453
  • PipPipPipPipPip
  • 3795 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Planeta ziemia

Napisano 19 luty 2010 - 22:11

Dołączona grafika

Offline #18 MissHeresy

MissHeresy

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 12
  • PipPipPipPipPip
  • 2947 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 19 luty 2010 - 22:13

Moj mak sie wsciekl i nie funkcjonowal po ludzku.
Ale wiadomo - mam na niego ''w'', jak wyzej, bo dzis humor mlodziezowy.
Na innym mi sie dal, zatem wklejam moje wybitnie ukochane dzis demoty, podkreslajac, ze kocham ich tworcow od stóp do głów.
Mam nadzieje ze bedzie ladnie pokazywalo obrazki.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Użytkownik MissHeresy edytował ten post 19 luty 2010 - 22:15

Zambesi

Offline #19 kingaj

kingaj

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 50
  • PipPipPipPip
  • 1724 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:DUBLIN

Napisano 19 luty 2010 - 23:05

Dołączona grafika



Dołączona grafika


:angry: :) :lol::D

Użytkownik kingaj edytował ten post 19 luty 2010 - 23:26


Offline #20 kunki

kunki

    Drapieżna z łasicowatych - kuna domowa oswojona

  • Użytkownik forum
  • 561
  • PipPipPipPipPip
  • 4294 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Ciarrai
  • Zainteresowania:Ostatnimi czasy czubek mojego nosa.

Napisano 19 luty 2010 - 23:19

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

No i udalo sie :angry: :) :lol:
Zmienilam przegladarke z IE na liska
"...szał zakupów jest dla kobiet ważniejszy od szału miłosnego, (...) należy szmaciane kaprysy towarzyszek łoża spełniać bez jęku, gdyż dla dam owo posłuszeństwo zwyczajowi ciągłej zmiany skóry jest czymś więcej niż narkotykiem, więcej niż przymusem biologicznym - to kobiecy język niezbędny kobiecie do życia."

Jestem kobietą.
Mój nick pochodzi od słowa kuna i został tutaj użyty w postaci zdrobnienia, wyrażonego w trzeciej osobie liczby mnogiej.

"Moralne jest po prostu to, co nie rani innych. Życzliwość (...) podsumowuje wszystko".




PLka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.