Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

urlop macierzynski

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

Offline #1 zasadka

zasadka

Nowicjusz

• Użytkownik forum
  • 0
  • Pip
  • 112 postów

Napisano 21 styczeń 2008 - 06:03

Czy jest ktos kto orientuje sie jak nalicza sie tu miesiace pracy aby otrzymac urlop macierzynski. Od maja pracuje w firmie i wiemm ze potrzebne mi jeszce 2 miesiace by mie 39 tyg. Ale zastanawiam sie nad zmian pracy czy w zwiazku gdybym teraz zmienial prace to moglabym zsumowac przpracowane 31 tygodni i te 8 tyg w nowej pracy i czy tak samo by mi sie nalezal w nowej pracy urlop macierzynski czy wowczas bym musila tylko zglosic sie do socjala a z pracy nic bym nie dostala. Jestem w tym temacie zielona a przeczytane artykuly niewiel daja i sa jakos niezrozumiale napisane. prosze o pomoc.

Offline #2 mkiggy

mkiggy

Nowicjusz

• Użytkownik forum
  • 4
  • Pip
  • 161 postów

Napisano 21 styczeń 2008 - 07:16

Czy jest ktos kto orientuje sie jak nalicza sie tu miesiace pracy aby otrzymac urlop macierzynski. Od maja pracuje w firmie i wiemm ze potrzebne mi jeszce 2 miesiace by mie 39 tyg. Ale zastanawiam sie nad zmian pracy czy w zwiazku gdybym teraz zmienial prace to moglabym zsumowac przpracowane 31 tygodni i te 8 tyg w nowej pracy i czy tak samo by mi sie nalezal w nowej pracy urlop macierzynski czy wowczas bym musila tylko zglosic sie do socjala a z pracy nic bym nie dostala. Jestem w tym temacie zielona a przeczytane artykuly niewiel daja i sa jakos niezrozumiale napisane. prosze o pomoc.